HUBISLAB, brand coreean care se bazeaza pe Human Bio Sciences este cel mai recent proiect al meu, nascut din dorinta de a aduce valoare adaugata pe segmentul de frumusete
interviu cu Corina Sterea, owner Pure Salon, unic distribuitor Hubislab
- Imaginea pe care o ai, abilitatile pe care le-ai dobandit dar si reputatia create transmit celor din jurul tau o poveste. A ta, personala. Asadar, cine este Corina Sterea? Cum este ea perceputa de colegi, de angajati, de partenerii de afaceri?
Povestea mea are la baza multi ani de experienta alaturi de antreprenori pe care i-am ajutat sa initieze sau sa dezvolte un business prin accesarea de fonduri nerambursabile, in calitate de consultant. Treptat, am prins gustul antreprenoriatului, astfel ca in 2017 am luat decizia de a-mi deschide propriul business si de a ma orienta catre un domeniu care m-a pasionat dintotdeauna: frumusetea.
Perceptia este a fiecarei persoane care ma cunoaste, insa exista elemente comune de care sunt constienta, asa ca daca ar fi sa generalizez,
“lumea vorbeste” ca sunt comunicativa, sunt un jucator de echipa, imi pastrez calmul in majoritatea situatiilor si sunt receptiva in fata unor noi oportunitati. Daca ar fi sa intru in detalii, sunt sigura ca mai putem gasi si alte perceptii.
- Corina, ai o experienta de peste 10 ani in consultanta de business. Care crezi ca au fost si au ramas punctele tale forte si ce anume te-a facut remarcata?
In calitate de consultant de business, am acumulat foarte multe cunostinte care mai tarziu mi-au fost extrem de utile. In toti acesti ani am dezvoltat abilitatea de a ma adapta rapid la orice tip de business. Mi-a placut sa inteleg cum functioneaza si sa am o viziune strategica. Aceste abilitati pe care le-am dezvoltat in timp au fost si raman in continuare principalele mele puncte forte, cele care pun lucrurile in miscare. Chiar si acum am clienti care revin la mine pentru a-i ajuta cu alte proiecte de finantare.
- Ai pus multa pasiune in propria afacere, in Pure Salon(2018). In conditiile in care lumea frumusetii este intr-un permanent upgrade, in ce ai considerat tu ca a meritat si merita sa investesti? (in: oameni, echipamente de avangarda, produse-unice, traininguri, s.a.?)
Un business de succes presupune o investitie complexa, care sa genereze valoare adaugata.
Pe langa pasiune, pentru a pune bazele PURE Salon, am investit in aparatura performanta, crearea unui ambient unic, formarea unei echipe de profesionisti, utilizarea unei game de produse care sa asigure rezultatele dorite. Toate acestea in conditiile in care, in permanenta, ne adaptam si invatam sa facem lucrurile mai bine in fiecare zi.
- Este adevarat ca iti faci timp sa fii si consultant beauty personal pentru o buna parte dintre clientele Pure Salon? Ce asteptari au clientele Pure Salon si ce considera ele ca pozitioneaza acest salon in elita saloanelor de frumusete ale Bucurestiului?
Cunoscand foarte bine tehnologiile si produsele pe care le utilizam in salon, sunt in masura sa ofer consultanta beauty si fac asta cu placere, atunci cand timpul imi permite. Asteptarile clientelor sunt in mare masura aliniate cu ceea ce ne propunem sa oferim, astfel ca urmarim sa avem rezultate si relaxare, toate acestea oferite cu profesionalism.
Pozitionarea salonului in top este data de experienta pe care o oferim clientelor. Evident ca in tot acest proces este de mentionat tehnologia pe care o punem la dispozitie, ambientul unic si echipa de experti, toate acestea definind experienta PURE.
- Este limpede ca brandul tau personal reprezinta o garantie a calitatii tuturor proiectelor in care te implici. De la Pure Salon la Eu sunt Ana si, acum si la postura de proaspat distribuitor al @Hubislab. (HUBISLAB este un brand profesional coreean, care investeste foarte mult in cercetare și dezvoltare, produsele lor fiind bazate pe Human Bio Sciences, un brand care isi propune sa mentina pielea sanatoasa si frumoasa de-a lungul intregii vieti.) Asa ca, asteptam sa ne povestesti, pe indelete, despre fiecare dintre acestea si, mai ales, despre ultimul “nascut”, Hubislab.
Toate proiectele in care m-am implicat pana in prezent au legatura directa cu frumusetea, astfel ca pasiunea care m-a determinat sa devin antreprenor ramane in continuare principala.
Despre PURE Salon am povestit si mai sus, asa ca voi povesti cu drag si in alte ocazii.
Referitor la proiectul Eu sunt ANA, acesta a derivat din interactiunile mele ca reprezentant PURE Salon, si s-a nascut din dorinta de a pune in valoare femeia – fiind un proiect pentru femei si despre femei prin care abordam provocarile cu care ne confruntam noi, ca femei, in fiecare zi. Acest proiect are si o latura caritabila pentru ca, alaturi de Asociatia Touched Romania, sustinem, prin donatii sau alte actiuni orientate catre acest scop, femeile aflate in situatii dificile.
Pana in prezent am organizat doua evenimente marca Eu sunt ANA insa ne dorim sa organizam in mod constant astfel de evenimente. Momentan acest lucru nu este posibil, dar speram sa reusim la inceputul anului urmator sa avem cel de-al treilea eveniment. Cei care doresc sa afle mai multe despre evenimentele organizate de noi, pot gasi poze si filmari pe pagina de Facebook.
Referitor la cel mai nou proiect al meu, HUBISLAB, acesta a venit in urma unei directii precise pe care mi-am dorit-o, aceea de a aduce valoare adaugata pe segmentul de frumusete.
Asa ca am identificat ca pot face acest lucru aducand in Romania o gama unica de produse cosmetice cu rezultate foarte bune. Pentru ca standardele mele in ceea ce priveste produsele pentru frumusete sunt destul de ridicate, cautarea a durat ceva timp, insa a meritat asteptarea. Astfel ca eforturile de a gasi un producator care sa fie aliniat cu cerintele mele au fost rasplatite. Acest proiect este inca in procesul de formare, insa incet-incet prinde contur si vom deveni mult mai prezenti pe piata.
- Privind acum lucrurile prin propria lupa, consideri ca excelenta pozitionare pe piata se datoreaza background-ului tau profesional? Ai fi schimbat ceva daca… sa spunem, ai fi avut o superputere, in domeniul frumusetii?
Consider ca background-ul profesional are o contributie importanta, pentru ca m-a format in a avea acea viziune strategica care m-a ajutat sa stabilesc directia dorita pentru business-ul meu. Chiar daca lucrurile s-au mai ajustat pe parcurs, important este ca imi mentin o directie care corespunde cu valorile mele si doresc sa transmit foarte clar convingerea ca “frumusetea este o stare de spirit”.
Excelenta noastra pozitionare pe piata se datoreaza exigentelor pe care le-am avut si le am in a livra servicii de calitate.
Superputerea in acest domeniu se numeste PASIUNE. Ce as schimba… perceptia majoritatii femeilor despre ele insele, sa invete sa se aprecieze mai mult.
- Ce face Corina atunci cand sunt prea multe de facut? (esti femeie-mama-antreprenor – fiinta sociala)
Cand sunt prea multe de facut, merg pe principiul de a face ce se poate in ordinea prioritatilor iar daca este posibil, sa deleg din atributii. Este important sa am o agenda ca sa imi pot structura cat mai eficient timpul. Si pentru ca nu totul se rezuma la munca si la socializare de business, caut sa am timp pentru mine dar si sa fiu prezenta alaturi de familie si prieteni in momentele in care nu lucrez. Chiar daca nu intotdeauna mentin un echilibru, important este ca tind catre el.
- “Fii atat de buna in ceea ce faci, asa incat ceilalti sa nu te poata ignora!” Este un motto care consideri ca ti se potriveste?
Cu siguranta este o interpretare a convingerii ca succesul inseamna sa faci lucrurile nu neaparat diferit, dar mai bine decat concurentii.
- Cand ai dansat ultima data? (in ce rochie erai imbracata cand ai dansat si ce melodie era pe fundal?)
Dansul este o alta pasiune a mea. Si din pacate anul acesta nu am avut ocazia sa ma bucur asa cum se cuvine de dans.
Numai gandul la rochie si melodia de fundal imi reaminteste ca anul acesta am ratat o serie de evenimente frumoase, din pacate.
- Vorbeam mai devreme despre superputeri, dar si despre superputerea de a fi femeie. Daca ai avea superputeri, ce ai darui tuturor femeilor din lume, cu generozitate? Dar tie, ce dar ti-ai face?
As darui tuturor femeilor incredere in propriile superputeri. Iar mie una mi-as oferi mai multa energie pentru a pune in aplicare ideile si proiectele pe care le doresc.