Primul pas catre o rutină sănătoasă a părului. De peste 30 de ani, Davines creează [...]

Davines a fost fondat în Parma, Italia, în anul 1983, de către Gianni și Silvana Bollati. Davines a debutat ca laborator de cercetare și producție de produse pentru îngrijirea părului pentru companii cosmetice cunoscute, insa după un deceniu de experiență în domeniu a început să creeze propriul brand, care distribuia produse de îngrijire a părului exclusiv către saloanele de înfrumusețare.

 

“Stilul nostru este o reflecție a curiozității și a deschiderii către lume – diferite culturi, obiceiuri, și oameni care ne inspiră cu adevărat .”

 

35 de ani mai târziu, comunitatea Davines se întindea în peste 75 de țări, fiind alegerea numarul 1 pentru mii de saloane și milioane de cliente din toată lumea. Deși continuă să crească la nivel mondial, fie că vorbim de Parma, New York, Paris, Londra sau Mexico City, rădăcinile Davines sunt ferm plantate în începuturile sale de laborator de cercetare de familie ghidat de aceeași dorință, de a crea produse de înaltă calitate, cu o abordare autentică și utilizând doar ingrediente provenite din surse regenerabile.

Frumusețea în care credem noi este bazată pe armonie, bun gust și individualitate. Prin crearea frumuseții sustenabile, încurajăm oamenii să aibă grijă de ei, de lumea în care trăiesc și de lucrurile pe care le iubesc.

 

“Frumos și bun”, așa cum au definit înțelepții antichității unitatea dintre exterior și interior, este un alt mod de a spune “Frumusețe Sustenabilă”, iar “Frumusețe Sustenabilă” este un alt mod de a spune Davines.

 

De-a lungul anilor, această viziune a fost exprimată atât în crearea de produse și servicii extrem de sustenabile cât și în numeroase inițiative de susținere a frumuseții sustenabile. În 2016, aceeași abordare a determinat grupul Davines să obțină certificarea B Corp, alăturându-se oficial rețelei globale de întreprinderi care, mai presus de motivul profitului, concurează pentru a-și maximiza impactul pozitiv asupra oamenilor și asupra mediului.

De ce Davines a devenit B Corp?

Începând cu anul 2000, și-au propus să combine succesul afacerii sale cu un impact pozitiv nu numai asupra mediului, ci și asupra comunității Davines – angajați, furnizori și clienți. Această vocație pentru sustenabilitate este înrădăcinată în istoria companiei.

Dorința grupului Davines de a deveni B Corp este în concordanță cu efortul companiei de a urmări un model de afaceri axat pe o „longevitate prosperă”.

Ce înseamnă pentru Davines a fi B Corp?

Pentru Davines înseamnă – să se simtă responsabili în fiecare zi pentru lumea în care trăim, pentru generațiile viitoare, să fie atenți la acțiunile sale atât mici cât și mari. Și-au schimbat viziunea și misiunea de a fi „cei mai buni PENTRU lume”, creatori de viață bună pentru toți, prin frumusețe, etică și sustenabilitate.

De mai mult de 30 de ani, Davines creează produse de îngrijire a părului pentru acasă și produse profesionale pentru uz profesional. Produse fără parabeni și sulfați, primul pas într-o rutină sănătoasă a părului, creând o strălucire frumoasă, oferind volum și textură părului.

În afară de produsele lor de înaltă calitate, Davines se distinge de mulți alți concurenți datorită angajamentului de a onora și proteja mediul.

În 2006, compania a început să ajute la compensarea emisiilor de CO2 și au decis să „alimenteze” biroul și laboratoarele lor folosind energie regenerabilă de la soare, vânt și sol. Fiecare produs Davines este dezvoltat cu energie 100% curată.

Dedicarea Davines pentru sustenabilitate se extinde și pe ambalajele lor. Ambalajul pentru fiecare produs este fabricat din materii reciclabile, folosesc cantități limitate de materii prime și a fost dezvoltat un proces logistic optimizat pentru a evita deșeurile