Am inteles foarte clar ca nu banii aduc idei, ci ideile aduc banii si ca leadership-ul nu este o pozitie, ci o actiune. In 3 ani am construit un imperiu in domeniul frumusetii nontoxice, Biotiful Brands
- Organismul nostru este alcatuit din alimentele pe care le consumam, mintea noastra este suma experientelor pe care le traim. Acest flux al experientelor ne sculpteaza pas cu pas creierul, modelandu-ne mintea. Angelina, care sunt cele mai frumoase experiente traite de tine, cele care te-au facut sa fii cea de azi?
Cea mai puternica experienta care mi-a marcat personalitatea, viata si deciziile a fost cea de a reveni in tara care mi-a marcat frumos adolescenta: Romania. Am renuntat la confortul de acasa si m-am instalat frumos in jungla. Asa vedeam Bucurestiul dupa cateva zile de supravietuire aici. Au trecut 9 ani de atunci si am reusit sa ma reinventez. Oamenii care mi se pareau reci au devenit prietenii mei, societatea in care ma simteam o straina este astazi “acasa”. Atunci, toti ma considerau o visatoare, insa mai tarziu au aflat ca eu, de fapt, sunt cea care nu “doarme” niciodata.
Experienta de a fi mama lui Mark este cea care m-a transformat intr-o femeie puternica, rabdatoare si senina. Am invatat sa ma bucur de lucruri mici si m-a inspirat sa creez si sa aduc valoare in orice intreprind. A fost nevoie sa fiu mama pentru a intelege ca “femeile nu cuceresc lumea, ele o nasc.” Asa ca astazi, nimic nu mi se mai pare imposibil.
Antreprenoriatul mi-a marcat relatia cu oamenii si mi-a oferit cea mai puternica experienta pe plan profesional si relational, lucru care m-a propulsat spre o inteligenta emotionala la cote maxime. Am inteles foarte clar ca nu banii aduc idei, ci ideile aduc banii si da, leadership-ul nu este o pozitie, ci o actiune. Asa ca, in 3 ani am construit un imperiu in domeniul frumusetii nontoxice si recunosc astazi, in soapta, ca m-am autodepasit.
- Povesteai, la un moment dat cat de mult te-a inspirat bunica ta. Povesteai despre leacurile si tincturile din plante facute de ea si aveai chiar in intentie sa deschizi primul ” Centru de Nutritie Pediatrica “, un gest care te-ar implini pe de o parte si ar si cinsti memoria ei. Ce s-a intamplat cu acest vis?
Copilaria mi-a marcat numeroase alegeri in viata. Datorita acelor ani frumosi m-am ales cu pasiuni ce mi-au marcat stilul de viata, modul de a relationa cu oamenii si mi-au format instinctul de a schimba lucruri. Eu am fost un copil norocos si constientizez asta astazi, cand ma bucur ca societatea nu mi-a influentat felul de a fi. Ce ma surprinde ca ati tinut minte acest detaliu! “Centrul de nutritie pediatrica” va fi a doua mea afacere de suflet pe care imi doresc sa o cresc in urmatorii ani. Acum sunt in continuare concentrata sa aloc energie primei afaceri de suflet, Atelierul de Frumusete Nontoxica “Biotiful”.
- De unde a aparut dorinta de a crea un brand alaturi de buna ta prietena, Ilinca Vandici?
Femeile intotdeauna au fost o inspiratie pentru mine, in special femeile deosebite din viata mea, alaturi de care am evoluat si construit lucruri frumoase. Ilinca este cea care a crezut in mine atunci cand nimeni nu-mi dadea nici o sansa de succes. Femeile intre femei evolueaza, iar eu am stiut asta de la inceput, asa ca i-am propus Ilincai sa ducem relatia noastra de prietenie la un alt nivel. Asa a luat nastere prima colectie de produse nontoxice semnata Ilinca Vandici in colaborare cu Biotiful Brands.
- @biotifulbrands se pare ca a creat o revolutie în domeniul frumuseții nontoxice. Pe langa acest atu, care sunt motivele pentru care consumatorii ar trebuie sa fie dispuși să plătească mai mult pentru acest gen de produse?
Biotiful Brands reprezinta o revolutie in ceea ce priveste educarea femeilor spre a face alegeri sigure atunci cand vine vorba despre corpul lor. Frumusete fara sanatate nu exista. Femeile nu cumpara “produse”, ci relatii, speranta, povesti si un concept in care se regasesc. Pe asta ne-am focusat, sa dezvoltam un brand romanesc deosebit ce are in spate o filozofie curata, sincera. Pielea este cel mai mare organ al nostru, insa putine dintre noi intelegem si constientizam ca ingrijirea nu este doar despre produse cu miros frumos si atat. Am devenit toxice cu noi, nu doar cu corpul nostru, acesta este mesajul ce ar trebui sa ne faca sa regandim alegerile pe care le facem si sa ne reorientam catre produse blande cu sanatatea noastra si mediul in care traim.
- Ati selectat produse cu extrase pure din ingrediente botanice, cu ambalaj biodegradabil, netestate pe animale, dar cu un aspect luxury, elegant. Cat timp v-a luat decizia de a alege aceste branduri, cum s-au derulat negocierile si cat v-a luat sa testati absolut totul pentru a fi convinse de investitie si de rezultate?
In spatele fiecarui brand distribuit sau creat de catre noi, stau multe nopti nedormite, o echipa ce munceste la foc continuu si multa informare si testare. Sunt branduri care ne-au selectat sa devenim business partenerii lor in Romania, dar avem si branduri dupa care am alergat un an de zile incercand sa-i convingem ca tara noastra este una care are potential si ca avem un cuvant de spus in domeniul de beauty. Negocierile sunt cea mai antrenanta parte a acestui proces si alegem cu strictete si diplomatie pe cine reprezentam. Standardele de productie, filozofia, istoria brandului sunt aspecte esentiale pentru noi, iar partea de testare este cea mai riguroasa, pentru ca brandurile nontoxice profesionale sunt intr-un proces de inovare continua. Rezultatele nu s-au lasat asteptate. Daca vorbim despre viitorul frumusetii, acesta clar este unul nontoxic.
- “Sănătatea este un stil de viață” nu este doar o sintagma pentru tine. Reușești cu brio sa inspiri si alte persoane sa-ti urmezi stilul. Cum ai devenit un influencer pentru comunitatea ta?
Femeile au obosit sa urmareasca pe instagram perfectiunea, cauta normalitatea. Asta au gasit pe profilul meu, o femeie ca ele – reala, ce incearca sa aiba o viata disciplinata, bazata pe principii de viata nontoxice. Vorbesc pe limba mamelor, a femeilor active ce se impart intre cariera, familie si self care. Totul este despre alegeri pe care le facem constient, luand in calcul si consecintele. Timpul este o notiune esentiala pentru cele care stiu ca acesta se va razbuna intr-o zi daca nu-l valorificam in favoarea noastra – ce mancam, ce gandim, ce facem pentru evolutia noastra personala si profesionala. Femeile din comunitatea mea sunt cele care prefera sa faca ceva mai mult decat sa se ascunda sub haine si machiaj. Sunt femeile ce vor mai mult. Si, asa cum am apucat sa spun deja mai sus, impreuna reusim mai mult!
- Meditezi? Asculti muzica? Ai o melodie preferata in ultimul timp?
Meditatia este parte din stilul meu de viata, imi ofera puterea de a trai acum, in prezent, si face parte din rutina mea matinala. Respir, planific, sunt recunoscatoare pentru ce sunt, ce am si trimit intentiile mele subconstientului. E momentul meu de calm, ma simt si ma bucur de prezent. Muzica este cea care ma transpune in zona de concentrare, atunci cand lucrez prefer sa raman pe ritmuri clasice, cand conduc sau simt nevoia sa evadez dintr-o stare de neliniste dau play pe muzica romaneasca si ma bucur de baladele create de The Motans.
- Apropos de alimentatie. Care sunt acele “superfoods” pe care le folosesti in alimentatia ta, Angelina?
Prefer sa ofer corpului meu nutrienti, nu calorii si am cateva principii dupa care ma ghidez. Cel mai important este: Mancarea este informatie, asa ca aleg cu grija sursa. Pentru o femeie activa, ce doarme putin, munceste mult si are nevoie de doza dubla de energie, super alimentele sunt esentiale. Ale mele sunt grasimile sanatoase ( Unt Ghee, avocado si Omega 3 din surse sigure), vlastarii din brocolli si mazare pentru incarcarea nutritiva, pudra de orz si spirulina vie, polenul pe care-l adaug in smoothie-ul matinal. E important sa intelegem de ce are nevoie corpul feminin pentru a face fata ritmului de viata urban, alert. Alimentatia sanatoasa e doar un punct forte, un plus ce ne livreaza energie. Insa, sa nu uitam cat de importante sunt sportul si sanatatea mintala. Asa ca beau o cana de Matcha cu lapte de cocos, insa o pun la pachet cu ganduri frumoase.
- Ce persoane te inspira in ceea ce faci? Care sunt sursele beauty&business din care te documentezi?
Sunt mereu in cautare de surse noi de inspiratie, urmaresc si lucrez cu oameni care imi transfera entuziasm si experienta. In domeniul de beauty si lifestyle sunt o mare fana Miroslava Duma si Gwyneth Paltrow, au in spate o poveste extraordinara si cumva tot ce au construit ele este asa… “pe sufletul meu”. Pe partea de business sunt profund recunoscatoare mentorilor mei din Romania, alaturi de care am invatat sa gandesc in cifre, Lorand Soares si Cristian Onetiu, iar daca ar fi sa gandesc mare, Vishen Lakhiani, fondatorul Mind Valley este sursa care ma inspira sa continui sa cred ca “I will win, not immediately, but definitely.”
- Ai lansat de curand o carte si cred ca este un proiect care ti-a incalzit inima. Ce inseamna”Lashmaking la 4 ace”? De ce trebuie sa se grabeasca cititoarele sa o cumpere?
Cartea “Lashmaking la 4 ace” este despre domeniul care m-a determinat sa descopar industria de beauty si sa devin ceea ce sunt astazi. Cartea spune o poveste despre cum femeile care tin doua pensete in mana pot schimba lumea. Este construita in jurul unei povesti motivationale, in care mi-am dorit sa raspund la cea mai populara intrebare a unui lash artist: “Ce fac dupa ce invat sa aplic extensii de gene?”. Vor gasi raspunsul pe fiecare pagina. Vei deveni cea mai buna versiune a ta.