CREMERIA - #fROmos

interviu cu Daniela Mincu – farmacist, creatoarea brandului Cremeria

Daniela, ma bucura alaturarea ta si a brandului #Cremeria in proiectul nostru, #fROmos in care spunem povestile brandurilor de infrumusetare made in Romania. Este, un altfel de mod de a privi antreprenorii si cred cu tarie si ca acest interviu cu tine va fi citit de multi dintre cei care au nevoie de modele. Asa ca, prima mea intrebare suna asa:

 

  1. Este nevoie de modele in societatea romaneasca si daca raspunsul tau e DA, care este, din perspectiva personala, portretul antreprenorului de gen feminin, in domeniul ingrijirii si infrumusetarii?

Da, avem nevoie de modele de antreprenori romani si cred ca ar trebui prezentati in toate domeniile. Un model de antreprenor in domeniul infrumusetarii ne poate  inspira in rutina noastra de ingrijire.

Personal, cred ca un model de antreprenor feminin
care reprezinta domeniul de beauty/skincare ar trebui sa fie foarte bine documentat despre produsele de ingrijire, despre tipurile de ten si sa fie conectat cu specialisti din domeniul sanatatii.

  1. Ai studii farmaceutice si, cu siguranta, esti una dintre acele persoane care au credinta ca prin cunostinte serioase si prin munca ajung mai aproape de visele lor. Mai exact, de la visul-vis si pana la punerea lui in practica, cum a aratat “terenul de lucru”? Ai avut resurse? Ai invatat pe propria piele? Cum a fost?

Dupa 5 ani de antreprenoriat, chiar cred ca prin disciplina si informatii ajungi sa iti atingi telurile.

 

La inceput am invatat mai mult pe propria piele, iar treptat am inceput sa ma inspir de la antreprenori care rezoneaza cu stilul meu, sa investesc in coaching, sa citesc biografii si sa am rabdare.

 

Este foarte important ca atunci cand iti alegi modelele in viata si cand ai un tel, pe parcursul drumului sa nu te pierzi pe tine si sa nu uiti de valorile tale. Fiecare este unic si are drumul sau, iar de la ceilalti putem invata obiceiurile sanatoase care i-au ajutat.

 

  1. Cat de importante sunt, in cazul unui brand de cosmetic concentrat pe rezultate, formularile produselor, ingredientele active, naturale, (tu folosesti, de ex., uleiuri organice, s.a.), extractele din plante care au la baza studii clinice de eficacitate, vitamine si conservantii Ecocert (certificate)?

Calitatea produsului este cel mai important element in dezvoltarea unui brand de cosmetice. Este nevoie sa fii adaptat la noile tendinte in domeniul materiei prime si sa nu faci rabat de la concentratia ingredientelor active. Sinergia dintre ingrediente, concentratia acestora si baza in care acestea sunt incluse, ofera rezultatele dorite.

  1. Iti amintesti primul, dar primul produs creat de tine? Si ce formula avea acesta?
Sigur ca imi amintesc. A fost laptele demachiant, un produs a carui reteta este doar din uleiuri si unturi. A fost acel produs pe care il cautam de ceva timp pentru ca nu ma usturau ochii cand ma demachiam, iar tenul ramanea hidratat.

 

  1. Hai sa nu sarim peste un subiect care, trebuie sa recunosc, mie imi e tare “drag”: aversiunea fata de conservanti. Uneori e de-ajuns sa pronunti cuvantul “parabeni” si deja cineva, undeva, da ochii peste cap. Din punctul meu de vedere si imi asum ceea ce spun acum, aceasta este o dovada de subcultura cosmetica.  Nu exista nici un studiu care sa incrimineze intr-o maniera evidenta “parabenii” si sa arate ca ei sunt niste “nenorociti” care se fac vinovati de aparitia cancerelor (de piele, de san, s.a.).  Au contraire, daca parabenii sunt atent controlati si bine dozati atunci produsul nu face rau, in comparatie cu un produs prost conservat sau prost depozitat care poate aduce mari deservicii pielii. Care e opinia ta?

Total de acord cu tine! Acesta a fost si motivul pentru care am ales un conservant de lunga durata, pe baza de benzyl alcool.

  1. Traim intr-o viteza ametitoare si toate ne dorim fie sa ne facem temele la timp, fie sa obtinem rezultate-rezultate-rezultate atunci cand vorbim despre ingrijire cosmetica. Iar aici simt nevoia sa lamuresti tu lucrurile: Cine doreste preventie catre ce produse Cremeria sa se indrepte si de ce? Iar cine doreste rezultate, ce produse Cremeria sa foloseasca? (Hai ca incep sa ma simt ca un personaj caragialian(Farfuridi, O scrisoare pierduta: “Din aceasta dilema nu putem iesi. Am zis!”)

Exista un ritual care previne si ofera rezultate in acelasi timp si acesta este RITUALUL DE CURATARE A TENULUI.

Acesta are 3 pasi importanti: DEMACHIERE, SPALARE SI TONIFIERE, pasi care asigura eliminarea impuritatilor.

Pentru persoanele care vor sa previna, dupa acesti pasi aplicati o crema hidratanta cu SPF de zi (CREMA HIDRATANTA MUST HAVE SPF 30+)  si o crema hidratanta de seara.( CREMERIA RICHY RICH, CREMERIA UNFORGETTABLE)

Pentru persoanele care vor rezultate rapide, dupa curatare se aplica un ser (CREMERIA MUST HAVE ELIXIR CU PEPTIDE, SLEEPING BEAUTY MULTI ACTIVE SERUM), o crema contur ochi (CREMERIA IRIS ISTIBLE) si o crema antirid (CREMERIA MUST HAVE CREMA ANTIRID CU PEPTIDE)

  1. Bun. Am ajuns in acest punct in care iti propun sa faci un soi de harta a top-ingredientelor care garanteaza eficienta produselor Cremeria.

Cred ca indiferent de activele folosite, baza produsului este foarte importanta.

 

La CREMERIA, la ambele game am pus accentul ca baza produselor sa fie compatibila cu pielea, sa se absoarba bine, sa hidrateze si sa permita ingredientelor active sa patrunda in piele. Ca active, am ales acele ingrediente care sunt studiate de zeci de ani(peptide, coenzima q10, collagen, panthenol, vitamina E, vit. A, cafeina, extract de musetel etc) pe care le combinam cu ingrediente active extrase din plante.

 

  1. Cum si cand consideri tu ca brandul Cremeria va atinge un potential maxim?

Nu pot prezice, dar sunt sigura ca prin disciplina si perseverenta ajungi acolo unde iti propui. Uneori, acest potential maxim apare intr-un moment neasteptat, ca rezultat al muncii tale constante.

 

  1. Am povestit multe despre Cremeria, asa ca e timpul sa povestim si despre Daniela Mincu. Ce face Daniela Mincu atunci cand sunt prea multe lucruri de facut? In ce sau unde se refugiaza? Ce ii place sa citeasca? Ce muzica sa asculte? Ca fapte sa infaptuiasca? Ce noi povesti sa mai scrie?

Sportul imi limpezeste mintea si ma relaxeaza; plimbarile in natura/ calatoriile ma incarca pozitiv si ma conecteaza cu Dumnezeu; mersul la biserica ma ajuta sa imi pastrez credinta, muzica ma binedispune.

Techir – #fROmos

interviu cu Oana Stan, co-fondatoare si Brand Manager Techir Draga Oana, ne bucura faptul ca, uite, cu acest interviu cu tine, cream un cerc in timp. Au trecut niste ani de la prima editie a Expozitiei Cosmobeauty la care participai cu @Techir – un brand din Techirghiol – si multe s-au schimbat de atunci, insa brandul a devenit din ce…

REGIVERO – #fROmos

interviu cu Ruben Marian, CEO si fondator Ruben Marian am remarcat o frază într-unul din video-urile existente pe www.regivero.ro: “Cum ar fi să folosești un produs eficient și să plătești doar rezultatele?” Cred că acesta este, sincer, visul suprem al fiecărui consumator! Însă ca să parafrazez personajul unui roman celebru: Pe ce va bazați voi, la Regivero, când spuneți asta?…

Panseea – #fROmos

interviu cu Carmen Zaiu si Emil Zorila, fondatori Ca sa nu exemplificam cu afaceri de succes la nivel mondial(Steve Jobs fiind unul dintre exemplele celebre si cel care a si provocat o intreaga revolutie tehnologica cu o afacere inceputa intr-un garaj, s.a.)… creativitatea se pare ca se simte in elementul ei intr-un garaj. Cum a aratat debutul vostru, la Panseea,…

Fagurele cu Miere – #fROmos

Povestea Fagurele cu Miere e spusa acum de cea de-a treia generatie de apicultori: “ Primul a fost bunicul din partea sotiei, prin 1955, preot intr-o comuna din Dobrogea. Apoi au urmat parintii ei si acum noi.” Spuneai, Dan, ca povestea voastra este la a treia generatie. S-a schimbat ceva in tot acest timp? Cum este produsa mierea de la…

Mayie – #fROmos

Draga Tudor, uite, ca in sfarsit, punem tara la cale. Si nu orice tara, ci Tara #fROmos unde, iata a venit vremea sa spunem si Povestea Mayie. Cum e sa treci de la cateva ghivece de lavanda in balcon la o ferma de mari dimensiuni (langa Rezervatia Naturala Pischia, din vestul Romaniei), o distilerie proprie unde produceti materie prima pentru…

Twinkle – #fROmos

Pe Oana Iagaru am cunoscut-o la o expozitie la Sala Palatului din Bucuresti in urma cu mai bine de un an. Standul Twinkle avea un aer de o delicatete aparte si felul in care era amenajat cu o scarita dubla din lemn, vopsita in alb, pe care erau puse intr-o aliniere pretioasa lumanarile, ne-a furat, brusc, privirea. Am aflat atunci…