Adam Arvai - 10 ani de performanță în domeniul Nails. O poveste de succes a cărei reputație merge mai departe

Adam Arvai – Adam Beauty Academy

www.brillbird.ro


 

Decizia…

Totul a început în anul 2011, când am luat în calcul să te aduc pe această lume, ceea ce pentru mine era o adevărată provocare, o cale necunoscută și nouă. Pregătirea pentru acest pas a fost una deosebit de complexă, m-am antrenat pentru un lung și surprinzător maraton. Mergând spre necunoscut, spre ceva nou, pe parcurs m-am împrietenit cu frica și nesiguranța, care zăceau în mine. Știam că voi fi nevoit să renunț la diverse plăceri personale pentru ca tu să răsari. Am luat în vedere renunțarea totală a tot ceea ce mă bucura, dar știam că asta nu te va face fericit nici pe tine, deoarece starea ta de bine va varia bineînțeles de starea mea.

[…] să facă performanță în machiaj, la fel de puține sunt și școlile care, într-adevăr, te învață ceea ce trebuie. Așa a apărut și proiectul meu de suflet Go Pro Academy, din dorința de a ridica standardele școlilor de machiaj din România și de a crea noii profesionisti in domeniu.

interviu cu Adam Arvai, Adam Beauty Academy


Nașterea…

Când în sfârșit ai venit pe lume, am fost cel mai fericit om de pe pământ. Abia atunci am realizat că visul și posibilitatea a devenit realitate: produsele pentru unghii tehnice, marca BrillBird au pășit pentru prima dată pe teritoriul României. În acel moment știam fără nicio îndoială că am luat cea mai bună decizie.

Bebelușia…

Primii doi ani din viața ta era una dintre cele mai grele perioade ale vieții tale. Amândoi am fost expuși unui nou mediu. Era o perioadă plină de obstacole, ai început să explorezi lumea care te înconjoară.

Ne-am început activitatea la Oradea și a devenit din ce în ce mai greu să te țin în viață, am trăit de pe o zi pe alta. În vara anului 2013 am fost nevoit să iau una dintre cele mai grele decizii din viața mea.

Din teama de a te pierde, mi-am asumat riscurile și am invitat un Trainer Internațional pentru un workshop de o zi și un curs de perfecționare de 2 zile la Oradea. Onorariul acestuia împreună cu toate cheltuielile care au intervenit, era mai mult decât veniturile noastre medii lunare în acea perioadă. Am zis totul sau nimic, apoi totul s-a schimbat.

Succesul…

După evenimentele de la Oradea, vânzările au început să crească, drept urmare am avut nevoie să îți angajăm mai multe persoane, și să închiriem un spațiu mai mare. Noi am fost primii din țară, față de brandurile concurente, care au pus un accent mare pe vânzarea prin magazin online și am hotărât să ne extindem pe tot teritoriul României.

Dezvoltarea…

Am realizat că pentru a fi prezenți în întreaga țară, avem nevoie de multe evenimente și parteneri. Am început colaborarea cu distribuitori și Traineri din toată țara și am organizat primul eveniment național, intitulat ”BrillTour”, în cadrul căruia am ținut workshop-uri gratuite în 10 orașe, timp de 10 zile. Între timp s-au schimbat și membriii familiei noastre apropiate, contribuind câte un pic fiecare dintre ei la dezvoltarea ta personală și astfel la stilul final al brandului. Familia noastră a avut între principiile sale ca educația ta să reflecte un stil care te va face deosebit: eleganță, artă și sofisticare.

În 2016 a luat naștere și sistemul acreditat de formare profesională ”Adam Beauty Academy”, drept urmare nu am mai educat doar manichiuristele existente, dar am contribuit și la devenirea unor tehniciene de unghii de succes, datorită educației la nivel înalt în diferite orașe din România.

Maturizarea…

În anul 2020 am înfruntat cu succes greutățile rezultate de pandemie datorită clientelor noastre, cărora doresc să le mulțumesc și pe această cale, pe lângă familiei și partenerilor noștri, care au contribuit fiecare în parte, la supraviețuirea acestei perioadă și revenire cu succes la viață, adaptându-ne la noile condiții.

După toate aceste obstacole, pot afirma că sunt sigur de faptul că împreună vom trece cu bine peste orice situație și că povestea noastră de succes nu se termină aici, dimpotrivă, suntem pregătiți pentru dezvoltarea continuă a brandului și rezolvarea tuturor dificultăților posibile să urmeze pe parcurs.

În concluzie, doresc să îți mulțumesc că m-ai ales pe mine și că ai avut încredere că împreună vom atinge cele mai înalte culmi (ceea ce am și realizat). Am evoluat împreună amândoi în acești 10 ani și pentru asta îți sunt recunoscător și promit că voi fi cu tine până la final.

Andra Manea, Make-up Artist Oficial L’Oreal Paris – Așa cum puține sunt persoanele care vor [...]

[…] să facă performanță în machiaj, la fel de puține sunt și școlile care, într-adevăr, te învață ceea ce trebuie. Așa a apărut și proiectul meu de suflet Go Pro Academy, din dorința de a ridica standardele școlilor de machiaj din România și de a crea noii profesionisti in domeniu. interviu cu Andra Manea, Make-up Artist Oficial L’Oreal Paris Draga…

Hello Gorgeous, cel mai frumos beauty salon-concept made by Stefania Cimpoeru – new entry in [...]

[…] domeniul frumusetii interviu cu Stefania Cimpoeru  si Georgia Ghetea 1.     O intrebare simpla, dar care ascunde multe cautari, multe emotii, multe provocari. Cum s-a nascut ideea acestui beauty salon-concept, Stefania(Cimpoeru) si Georgia(Ghetea)? S: Totul a pornit de la un simplu obiect. El a declansat totul. Am descoperit intr-o zi o agenda superglam pe a carei coperta scria Hello Gorgeous.…

Marius Florea: “Am inceput cu zero clienti in barbering si acum avem peste 2000 de [...]

“[…] clienti activi din Romania” interviu cu Marius Florea, owner Barber Tools 1.     Prima mea intrebare este una directa la care, poate multi dintre cei din industria beauty cunosc deja raspunsul. Cum a devenit Marius Florea antreprenor? Am lucrat aproape 12 ani in Contrast Impex – una dintre primele firme romanesti care au ridicat nivelul distributiei de produse beauty profesionale…

Andreea Babaioana: Despre perfectionism, blond, balayage, decolorari, implicare sociala, plan de culoare si coafuri de [...]

Despre perfectionism, blond, balayage, decolorari, implicare sociala, plan de culoare si coafuri de mireasa cu ID Artist-ul L’Oréal Professionnel, Andreea Babaioana   Andreea Babaioana te urmaresc de ceva timp si daca e un lucru care m-a cucerit la tine – ca un outsider al domeniului coafurii – este franchetea, claritatea mesajelor tale ca trainer si specialist in acest domeniu. Ai…

Alina Suomenkorpi: “Fie ca vorbim despre par blond, brunet sau carunt, tern, deteriorat sau cret, [...]

Stim cu totii cat de importanta este pentru finlandezi calitatea vietii, si implicit, calitatea produselor folosite, fie ca vorbim de mancare, ingrijire sau orice altceva. In acelasi sens au fost create si produsele Four Reasons: vopsele si produse de styling si haircare vegane, blande cu parul, care hidrateaza din ce in ce mai mult cu fiecare folosire.   Prima întrebare…